Επιδιορθώσεις
με τον διαγνωστικό έλεγχο εντοπίζουμε προβλήματα και τα αντιμετωπίζουμε στην . . .
Περισσότεραμε τον διαγνωστικό έλεγχο εντοπίζουμε προβλήματα και τα αντιμετωπίζουμε στην . . .
ΠερισσότεραΦωτογραφικό αρχείο από δουλειές του συνεργείου αυτοκινήτων Peugeot - Citroen
ΠερισσότεραΟ Εγκέφαλος του Αυτοκινήτου αποτελεί ένα από τα βασικότερα εξαρτήματα . . .
Περισσότερα
Σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης
Το συγκεκριμένο σύστημα εξυπηρετεί στην διευκόλυνση της διαδικασίας στάθμευσης ειδικά στα μεγάλα αστικά κέντρα. Την στιγμή που το εμπρός ή το πίσω μέρος του αυτοκινήτου πλησιάζει προς ένα άλλο ήδη παρκαρισμένο αυτοκίνητο ή κάποιο αντικείμενο ακούγεται ένας εύηχος τόνος. Όσο η απόσταση ανάμεσα στον προφυλακτήρα και το εμπόδιο μειώνεται τόσο η συχνότητα του ηχητικού σήματος αυξάνεται προειδοποιώντας τον οδηγό. Το σύστημα ενεργοποιείται σε λογική απόσταση (από 1-1,5 μέτρα) από το εμπόδιο και ο ήχος σημάνει συνεχόμενος όταν η απόσταση έχει μειωθεί οριακά. Η αρχή λειτουργίας του συστήματος βασίζεται σε αισθητήρες υπερήχων οι οποίοι «διαβάζουν» την καθυστέρηση της επιστροφής του σήματος που οι ίδιοι αποστέλλουν. Το εν λόγω σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί ενώ εμπλέκεται αυτόματα όταν επιλεχθεί η σχέση οπισθοπορείας (όπισθεν).
Ρελαντί
Είναι η κατάσταση στην οποία ο κινητήρας λειτουργεί χωρίς φορτίο και όταν ο οδηγός δεν ακουμπά το πόδι του στο γκάζι. Στα περισσότερα αυτοκίνητα οι στροφές του ρελαντί κυμαίνονται στις 700-900 σ.α.λ. ανάλογα με το χαρακτήρα του μοντέλου. Σε παλαιότερες εκδόσεις κινητήρων με καρμπιρατέρ, η ρύθμιση του ρελαντί γίνεται απλούστατα, με την περιστροφή μιας βίδας. Ωστόσο, στους σύγχρονους κινητήρες με ψεκασμό το ρελαντί ρυθμίζεται από την ηλεκτρονική μονάδα διαχείρισης του κινητήρα και η ρύθμισή του απαιτεί εξειδικευμένη επέμβαση.
Ιμομπιλάϊζερ (Ιmmobilizer)
Το σύστημα ακινητοποίησης μπλοκάρει την λειτουργία του συστήματος ψεκασμού και ανάφλεξης ώστε ο επίδοξος κλέφτης να μην μπορεί να θέσει σε λειτουργία τον κινητήρα. Όλα τα κλειδιά των αυτοκινήτων στο εσωτερικό τους περιέχουν μια ηλεκτρονική πλακέτα η οποία κάθε φορά που έμμεσα έρχεται σε επαφή με την μίζα ανταλλάσσει κυλιόμενους κωδικούς. Τότε αρχίζει ένας σύντομος ηλεκτρονικός διάλογος με τον εγκέφαλο του immobilizer και το κλειδί. Αν η ερώτηση του εγκεφάλου ταιριάζει με την απάντηση του κλειδιού, τότε αυτός με την σειρά του επιτρέπει την έναρξη της λειτουργίας του κινητήρα. Σήμερα σε όλες οι χώρες της ευρωπαϊκής κοινότητας, οι κατασκευάστριες εταιρίες είναι υποχρεωμένες βάση του κανονισμού 95/56 που ισχύει από την 01/10/2000 να εξοπλίζουν τα μοντέλα τους με σύστημα immobilizer.
Aντισπίν (traction control)
Σε κινητήρες με σχετικά μεγάλη ιπποδύναμη ένα τέτοιο σύστημα κρίνεται αναγκαίο καθώς αποτρέπει το σπινάρισμα των τροχών. Ειδικοί αισθητήρες -στην πραγματικότητα είναι οι ίδιοι με του συστήματος ABS- αντιλαμβάνονται την περιστροφική ταχύτητα του κάθε κινητήριου τροχού και όταν υπάρξει διαφορά περιστροφής τότε δίνεται εντολή από την ECU ώστε να επιβραδυνθεί ο τροχός που σπινάρει. Αν αυτό δεν είναι αρκετό τότε η ηλεκτρονική μονάδα του κινητήρα επεμβαίνει στο ηλεκτρονικό γκάζι μειώνοντας τις στροφές λειτουργίας του μοτέρ. Στην περίπτωση που το σπινάρισμα εξακολουθεί να υπάρχει, τότε εμπλέκεται και το σύστημα πέδησης για να βάλει τάξη. Στα ελληνικά ο αδόκιμος όρος για το εν λόγω σύστημα είναι «αντισπίν» ενώ ανάλογα με τον κατασκευαστή το σύστημα περιορισμού ονομάζεται TCS (Traction Control System), ASR (Acceleration Slip Regulation)
24ωρη Επείγουσα Εξυπηρέτηση
Ημέρες: Δευτέρα - Παρασκευή
Ώρες: 09:00 - 18:00